Jørg3ns3n Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei har en santa fe 2006 mod.som jeg har vært en del plaget med...jeg kjøpte den ny hos biltrend i 2006 og når den bikket 100.000km. så begynte feilene å komme. dette er feilene jeg har hadd på santa fen. stabbstagene går ca et år så må du skifte dem. på ca120.000km så ryk eksosmanifoil og egr ventiln den såm resirkulere eksosen. og nå på ca140.000km så ryk tannstangen og turbo.. turbo havariet skylles at en pakning på dysa har vært veldig dårlig og har sluppe eksos ned i oljen og der med gikk silen tett. så da får ikke turboen olje og da gikk lagerene i turboen te fans. dette var en rep på 34+kr. så da byttet jeg inn bilen med turbo havari og tannstag havari.. detter er det jeg har opplevd med santa feen..men en knall god bil på vinter såm sommar har vært i sverge med den hver sommer e super førnøyd med denne og god å kjøre. men utenom alle feil denne jeg har hadd med den. har brukt biltrend til alt arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg