joakimness94 Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Har en 2000 modell Celica som jeg nå har lyst til å trimme litt. Lurte på hvor jeg kan få kjøpt turbo eller andre deler til denne bilen for en billig penge. Og gjerne tips på hvordan jeg kan få mest effekt ut av motoren uten å begynne å bore opp sylinderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piokk Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Er langt ifra mekaniker. Men har lest mye på forumer de siste åra på det samme. I ditt tilfelle er vel det beste og bygge om bremser og få inn en T sport motor ? så lenge toll avgiften for hk etc begynner bli lav. Mitt problem at den er 2005 modell og blir noe dyrere og mer kav. Turbo bør man bruke på en ikke altfor mye kjørt motor.. helst ihvertfall.. når det gjaldt stereoanlegg innlegget ditt så bør du ha MYE dynamat klistra rundt.. har 2x12 Jbl p1222 subber og de har klart å riste istykker begge baklyktene så selve lyktkulene inni kapselen er løs og det ligger masse fint plastpulver der de er løsna :) Det duger ihvertfall nok bass.. Men er veldig mye isolering for å få vekk alt av ulyder.. fjerning av bagasjeroms sentrallås b.la.. og selve Celica kapselen på utsida måte jeg fjerne.. isolere.. og festa på igjen med sikaflex samt skruer.. Og fjernet bagasjeromshåndtak og tetta med pakning og skrudd fast en plate foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg