Axelshei Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Har et lite problem med den elektriske antennen på bilen. Det begynte med at det ene leddet hang igjen, så jeg skulle dra det ut så antennen gikk ordentlig ut (noe jeg hadde gjort mange ganger før), men det endte denne gangen med at det leddet knakk. Og da fortsatte jo hele antennetråden og alt ut, så det ble rimelig kaotisk. Prøvde å sette den på plass igjen da jeg skrudde av tenningen og den trakk seg inn igjen, men ledingen røk og jeg ble stående med slutten på antenne i hånden og resten forsvant nedi der. Noen som har vært borti noe liknende?? Hvor får jeg tak i ny? Må jeg bytte hele enheten?? Takker på forhånd for hjelp :) Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Det går ann å bytte bare pisken, men er godt mulig det skulle vært tenkt på litt før :P ny unit koster en 2,5 store på bertel. men hør med autoroyal :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Fikk bestilt kun pisken fra AutoTrio i dag :) men vet ikke helt hvordan jeg skal få på den. Ettersom ingenting av antennen dukker opp lenger :P Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 du må plukke ut hele antenneskiten fra barasjerommer, da kan du få byttet :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg