FredrikKG Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Har i lengre tid hatt ett problem med min bil der den til tider starter en alarm, uten at noen varsellamper lyser. Har filmet ett klipp av "alarmen" i tilfelle dere ikke er helt sikker på hva jeg mener. Link til klippet: http://tinypic.com/r/mtm26v/5 Beklager bakgrunnsstøyen... Den er også ujevn på tomgang, må starte bilen med gassen inne ellers vil den ikke reagere. Må også nevne det at den vil ikke gå på tomgang før motoren er varm, men da har jeg fortsatt ujevn gang. Har fått lånt en VAG COM med en jeg kjenner og har fått opp noen feilkoder viss det er til hjelp: 00561, 01165, 01247, 16486, 17924, 17953, 17967 og 17978. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 er det diesel?, ser ut som du får falsk luft eller luft masse måleren din er defekt Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikKG Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg