xabo1986 Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Har startproblemer på min peugeot 306 99". Har prøvd å dra den igang med tau og sleping, men det fungererer heller ikke.. Bilen fungerte perfekt før jeg parkerte den her om kvelden. Har sjekka sikringer, og ingen av de er døde.. Forslag noen? Siter Trenger du bra hosting til en billig penge? Sjekk ut Nhost.no da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Bensin? Diesel? Går den på starteren? Hvis bensin blir et råtips svinghjulsføler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xabo1986 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Bensin, når jeg prøver å vri om tenningen så nekter den å starte.. Siter Trenger du bra hosting til en billig penge? Sjekk ut Nhost.no da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg