slitenvolvo Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Så til min store overaskelse at broderns bil hadde fått en bulk i panseret, og etter skadene på panser isolasjonen å dømme ser det ut til at støtdemperen(!) har truffet der. Støtdempertårnene og øvre fjærskål ser ut til å være hele. Når jeg gynger på bilen kan jeg spore noen mm bevegelse ved støtdemper-foringene. Har ikke skrudd opp noe enda da jeg mangler nødvendig verktøy (er for tiden og besøker familien), men har aldri sett noe lignende. Noen som har peiling? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Puh, var litt løs i øvre støtdemper-feste + noen som hadde vært så festlig og tatt seg spasertur eller lignende på panseret. Demper og fjærskål og feste for støtdemper var heldgivis hele. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg