msoer Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 trenger visst nytt eksos-anlegg jeg så jeg her om dagen. rusta det jeg har gitt :( noen som har noen tips om hva jeg kan kjøpe. noe billig men tøft :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 simons eksos anlegg er billig, supersprint er dyre men skal vist gi best lyd. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 er supersprint jeg har nå. fornøyd med det egentlig, bare synd det ruster istykker nå :( fått tips om remus også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 viss du har problemer med rust på supersprint eff.anlegg så e nok kje simons noe bedre når dt gjelde rust ;) supersprint e kvalitet ! men ganske billig med 2000/2500kr da.. så skjønner jo at folk kjøpe dt... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jeg har rustfri Laser bakpotte..funker bra med fet lyd!!! Men koster endel...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 noen som vet hvem som selger simons eksosanlegg i stavanger området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 alle standard bilrekvisita sjapper som f eks mekonomen og bilextra selger simons.. men skal du ha et bra eksosanlegg kjøper du ikke simons ,P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg