JAN-OLAV Skrevet Desember 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 farsan har en gammel 283 stående i garasjen, det har hvært en båtmotor. jeg lurer på hva disse motorne har i verdi. den trenger mest sannsynlig nye lager, pakninger og andre slitedeler vet egentlig alt for lite om vilken stand den er i men den ser rimelig sliten ut, jeg mener den mangler forgasser, manifold og bunnpanne. jeg vurderer å gi han noen kroner for å få den, så jeg lurer på om den er noen motor å trimme, jeg lurer også på om det er å få tak i trimings kamaksler og forgasser og nye lager, pakninger og andre slitedeler og hvor. det har hvært fint med litt info om motorn også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 http://www.summitracing.com for deler etc og googler du gm 283 så får du opp et tonn med svar mht data/specs. Verdi på den du har tilgang til, som beskrevet, er ikke mye. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg