tosin Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Sentrallåsen på begge bakdørene sluttet å virke med en dags mellomrom. I går virket heller ikke sentrallåsen på bagasjerommet. Prøvd med begge nøkler + manuell låsing. Er vel en svakhet på V70 har jeg hørt. Noen som vet hva det kan være, eller er det kun en tur på merkeverkstedet som gjelder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owangen Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Sentrallåsen på begge bakdørene sluttet å virke med en dags mellomrom. I går virket heller ikke sentrallåsen på bagasjerommet. Prøvd med begge nøkler + manuell låsing. Er vel en svakhet på V70 har jeg hørt. Noen som vet hva det kan være, eller er det kun en tur på merkeverkstedet som gjelder? Hei. Jeg hadde samme symptomer på min. På min virket ikke baklukeviskeren og tankmåleren heller og problemet viste seg å være kortslutning i REM (rear electronic module). Kortslutningen var et resultat av brudd i kabel til bakluka. Har ikke hørt at V70 har kjente problemer med sentrallåsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg