PoWer Boost Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Jeg har et problem med clutchen på min Opel vivaro. Når gradestokken kryper mot minusgrader, slutter plutselig clutchen å fungere ( står den i normalpossisjon, og jeg tråkker så vidt på den, spretter den helt ned i gulvet, og blir der til jeg tar tak og drar den opp igjen. Den kobler ikke ut når dette skjer). I fjor vinter var den inne på verksted flere ganger, og når jeg fikk den igjen, fungerte den i noen uker, og det samme skjedde på nytt. Det fungerer fint om sommeren. De har byttet deler som har med clutchen å gjøre, og luftet hver gang, og mener at siste løsning er å ta ned gearkassa, for å komme til en siste komponent som de mener kan gjøre noe med dette... Noen som har vært borti dette? Siter - 1979 Honda Prelude - 1991 Toyota carina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vivaro2,5 Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei! Dette kan høres ut som at det er clutchpumpa som er defekt, den forrige vivaroen jeg hadde skjedde akkurat det samme på og da ble den byttet. Men vist den er defekt så blir det mindre bremsevæske da det er samme beholder for clutchen og bremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg