Martin Lange Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 hei.. jeg skal bytte skiver og klosser fora og bak på en focus 95 model.. så lurer jeg på om noen kan forklare meg åssen er det caliperne på denne bilen er? er det bare å presse stempla til bake eller må de skrus? osv? :P må man ha noe spesielt verktøy? håper på svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 På 95 modellen er jeg veldig usikker da bilen først dukka opp høsten 98:) . Men er det 05 må de skrues tilbake bak Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 min er en 2001 modell og den må man skru den innat men framme er de berre å presse den innat med en skru tvinge eller noe. slik skru verktøy får man kjøpt på biltema for 100-150,- litt usikker. husk å smøre alle boltane først når du har demontert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lange Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 ja bare og presse foran og skru dem inn bak :P takker for hjelpen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg