Geir Steinar Hageli Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Overveier å kjøpe en litt sliten 940 fra 94. Noe spes jeg bør være obs på. Bortsett fra rust i dører og hjulbuer og oljelekasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 kjøpte meg nylig en -93 940. det eneste jeg har vært borte i så langt er at instrumentpanelet har en tendens til å "kødde" litt. er ikke store saken å fikse selv, man må som regel bare lodde over loddepunktene på kretskortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Vis det er 94mod så tror jeg det er galvanisert karrosseri, Med disse bilene er det ikke mye å se etter. Men svetter jo endel olje såklart som de fleste andre volvoer. Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg