Gå til innhold

Mistet lappen

Ranger emnet

Bad_Boys

Anbefalte innlegg

HAHA....en uttrykningsbil skal det være mulig å se blålysene på, så han som kjørte forbi purken må ha vært stokk dum...jaujau.. var nok ikke så høy i hatten da han lå merke til at det var blålys på den andre bilen...blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Synes ikke dere skal forhåndsdømme karen og kalle han stokk dum, for dette kan faktisk være fort gjort hvis politimannen ikke brukte blålys...

Stokk dum er han uansett, hvis han kjørte som en gal mann i 50 sona også.

"Reduserte farten litt", ser ikke jeg på som å bremse ned fra ca. 150 til f.eks. 60-70 hvertfall...

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen her som reagerer på det at purken stoppa en i 150 isteden for å gå videre etter en innbrudstyv?? greit nok så vise det seg at det var falsk alarm..men det kunne han jo ikke vite..bedre da å ta nr på rå kjøreren for å så fly videre til innbruddet!!

de fleste purke biler har kamera i bilen.. bare å skru det på en stakke stund det så har han bevis :)

det er detta som viser klart hva purken prioriterer.. en innbruds tyv som kan stjele for flere tusen.. eller en fyr i bil de kan tjene et par tusen på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg ikke sagt heller.. støtter ikke det han gjorde.. var jo skam slått i hue da..hehe.. men selvom.. han purken burde da heller skjønt det at fyren var ute etter å yppe seg.. så han kom ikke til å kjøre fort videre!!

men om det tyveriet hadde vært ekte.. hva da?? tenk på de verdier som kunne gått tapt der!!

at en mann/gutt kjører for fort over en veistrekning er jo ikke noe mot det de som blir robbet kommer til å føle..

syns bare at valget til purken var feil.. hvilket i bunn og grunn ikke kom som en bombe..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

det har jeg ikke sagt heller.. støtter ikke det han gjorde.. var jo skam slått i hue da..hehe.. men selvom.. han purken burde da heller skjønt det at fyren var ute etter å yppe seg.. så han kom ikke til å kjøre fort videre!!

men om det tyveriet hadde vært ekte.. hva da?? tenk på de verdier som kunne gått tapt der!!

at en mann/gutt kjører for fort over en veistrekning er jo ikke noe mot det de som blir robbet kommer til å føle..

syns bare at valget til purken var feil.. hvilket i bunn og grunn ikke kom som en bombe..hehe :)

Dette kan vel også ses på den måte at snuten valgte å følge etter og prøve å stoppe en person som satte en hel del andre personers liv i fare med denne kjøringen, i stedet for å berge det som lå i hytta....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannsynligheten for at politiet kjørte uten blålys er nok RIMELIG stor, etter min mening vesentlig større enn at personen som kjørte forbi ikke så lysene.. og i så tilfelle så lurer jeg på hvilken følge det får for tjenestemannen... :rolleyes:

og hva hvis mannen som kjørte forbi egentlig var på vei til innbruddet han også? det kunne jo ikke politiet vite... :rolleyes:

Hadde jeg isåfall vært det, og hadde blitt stoppet av en konstabel som var på vei til samme innbrudd, men heller prioriterte meg, da skulle vi fått sett klikking på høyt nivå.. :mad:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Dette kan vel også ses på den måte at snuten valgte å følge etter og prøve å stoppe en person som satte en hel del andre personers liv i fare med denne kjøringen, i stedet for å berge det som lå i hytta....?

sånn rent bortsett fra at sjåføren var 19, og da av den grunn sannsynligvis ikke var like dyktig sjåfør som politimannen (men kan også ha vært vesentlig bedre, det er umulig for oss å si), satte da politiet noen mindre i fare med sin kjøring? husk, det var jo han som "yppet til race".. og han hadde som han selv sier "150km/h da han passerte"..

ta fra begge lappen... eller ingen :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider