sven410 Skrevet November 19, 2011 Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 Synes ikke det der er så veldig avanserte deler... skaff deg noen plater, og prøv å lage de del for del, ta de originale skjøtene i karosseriet som utgangspunkt og prøv deg fram med 0.9 eller 1mm plate, bruk hammere og ei skrustikke med amboltplate til å forme delene. svaise på karosseri sånn er ikke vanskelig i det hele tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Jeg tenkte å kutte ut hele bakplata og kjøpe ny på veng. Tror det er det greieste i og med at det er en del rust på den som står på nå. Blir det nødvendig og stive av bilen før jeg kapper av gamleplata? Vil bare høre litt forksjellige synspunkter. Se videre på tråden jeg posta i første innlegget for å se bakplata jeg snakka om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Det burde ikke være nødvendig å stive noe nei, bare du har bilen stående på et flatt underlag, evt på bukker på et flatt underlag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Det burde ikke være nødvendig å stive noe nei, bare du har bilen stående på et flatt underlag, evt på bukker på et flatt underlag... Men det skader ikke. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 et firkantrør på tvers av åpningen skader uten tvil aldri:) men jeg hadde ikke vel ikke giddet:) men det er jo meg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg