Munnskyllevann Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Hei. Vindusviskeren min har vært vridd og har dessverre lagd to 0,5 meter lange linjer i en fin bue. Double rainbow!! Det er godt synlige, og om du deler bilvinduet i 2 like deler. Dekker den ca halvparten på hver side. Det er snakk om små små riper, som har dannet disse buene. Men om du kjenner på vinduet, kjenner du ingenting. Er det muligheter for å få pusset de ned? Satt på en lakk eller noe? Skal inn til EU-kontroll i ca Januar, og lurer allerede på nå om bilen skal vrakes. Ekstremt slapt av meg å bare se det skje hver dag, uten å helt tenke over konsekvensene - men igjen så er jeg grønn på bil. Prøvde å ta bilder, men de var ikke synlige på bildene. - M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Munnskyllevann Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 ....fant nå masse tråder om dette. Når jeg søkte tidligere idag, søkte jeg kun på nye innlegg tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Munnskyllevann Skrevet November 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Noen som har noen erfaring med denne: http://www.autogeek.net/diamondite-glasswork-kit.html? Snakk om veldig bitte små riper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazrq Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Det er bare å prøve! Om det er dyrt utstyr, så finner du sikkert noe lignende på eBay for en billig penge. Siter How badly do you want it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg