Reptikon Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Hei. Den første ekstrautstyrs katalogen jeg fikk av møller bil så jeg ett bilde av en styling bar med amarok skilt man kunne skru fast på begge sider av styling bar'n. Spurte møller om jeg kunne få kjøpe ett par, men han visste ikke engang hva jeg mente -.- noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Er desperat her :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Amarok skiltet er levert på stylingbøylene som leveres i Argentina/søramerika, og leveres ikke i Europa. Selve bøylen er annerledes, så skiltet vil uansett ikke passe på er Europeiske modellene. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reptikon Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Hmm, det er trist, for det hadde vært ekstremt kult på bilen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg vet at disse kunne skaffes som tilleggsutstyr en stund. Jeg skal sjekke med en på delelageret hos oss Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg vet at disse kunne skaffes som tilleggsutstyr en stund. Jeg skal sjekke med en på delelageret hos oss De er ikke mulige å få tak i, og har heller aldri blitt levert til Norge, eller Europa. (Hilsen en som svarer forhandlerene når de lurer på noe...) ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Ok, men si fra hvis du finner noen på ettermarkedet. Jeg er også på utkikk Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg