Linke1 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 (endret) Tenkte å freshe bilen litt opp med kromlister rundt siderutene. Hvor får jeg egentlig tak i dette? Har søkt litt på ebay uten hell, har heller ikke funnet noe på norske nettsider som selger styling. Er dette billig om jeg går til en bilforhandler og spør der? I samme slengen ønsker jeg også S4 dørlister. Er de billig? Gjelder en Audi a5 b5 Sedan! Endret November 1, 2011 av Linke1 Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempestad Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hei, greide du A fine ut hvor man får kjøpt sånne lister kromlister rundt sidevinduene til slutt? Evt. fant du på en annen løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skår88 Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Beste er å finne dette på en høgger, eventuelt på møller. Vi holder på å bygge opp en bil nå som skulle har mørke krom lister å det hadde dei sluttet å produsere så vi leiter etter det nå til vår sedan blandt høggere Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg