@lpher Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Golfy Og den koster hvor mye? 208,- @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hey @lpher, hva koster denne klitt kilern din? ;) :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Shyggen Hey @lpher, hva koster denne klitt kilern din? ;) :D LMAO! :D FM 430,- FM/GSM 610,- GSM/GPS 1.240,- @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 @lpher: Har dere denne brystvorta av en antenne inne nå? Prosjektet mitt tok _noe_lengre tid en planlagt, men nå kan jeg tenke på slikt utstyr igjen:D ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg