Tombra Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hey! Holder på å pusse litt på karosseriet mitt for tiden, og tenkte jeg skulle fjerne den meterlange antenna som står i bagasjeluka. Samtidig kunne jeg tenkt meg å få inn radio, tenkte derfor å undersøke om det finnes noen gode antenner man kan plugge bak i spilleren eller lignende? Skal ikke ha utvendig anntenne. Vet man får noen som monteres bak sladrespeilet, men det er ikke aktuelt:) Idag har jeg en enorm antenne, 6-7 meter antenneledning (!!) og null radiomottak. Så finnes det noen kurrant antenne jeg kan bruke? Alt erf bedre enn det jeg har idag... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Carant selger noen innvendige antenner som er rimelig gode, men du må nok beregne å montere den enten i front eller bakruten for best mottak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Bullit Carant selger noen innvendige antenner som er rimelig gode, men du må nok beregne å montere den enten i front eller bakruten for best mottak. Link til nettbutikk eller no? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Vet at bilradiospesialisten selger Carant, sikkert endel andre bilrekvesita forhandlere som har de også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Popp innom neste gang du er i nærheten Tombra så skal jeg vise deg det du MÅ ha! :D @lpher http://www.Bilradiospes.no Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by @lpher Popp innom neste gang du er i nærheten Tombra så skal jeg vise deg det du MÅ ha! :D [/Quote] Takk takk, bare å begynne å spare skjønner jeg;) skal svinge innom når jeg er på veien igjen jeg:P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Tombra Takk takk, bare å begynne å spare skjønner jeg;) skal svinge innom når jeg er på veien igjen jeg:P Det er det som er det værste!....den er ikke dyr engang! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 thumpsup Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 @lpher : Hva er denne radio tingen? Jeg skal shave bort radioantennen min jeg og, må nesten vite dette av deg hvis det går an.. :/ Plz kom med info.. (I'm dying here.. :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Kunne å tenkt meg å ta bort den motoriserte saken.. :) Noe sjult og pent du har på lager :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Tja...helt skjult er den nok ikke....men det var denne jeg tankte på...og som jeg skal montere på min egen bil :) http://www.calearo.it/a_47_EN_194_1.html En 100% skjult antenne...innvendig montert med andre ord...vil aldri være en fullgod erstaning for en ekstern antenne med lang pisk dessverre.... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Hei.. Hva koster denne antennen, og hvem importerer disse til landet? Hvor kan den monteres med best hell med tanke på mottak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Tenker du kan få kjøpt den av han jeg ;) Ja, den så ut som et sexleketøy for kjærringer den dær :D morsom liten sak :D Hmm, kanshe jeg bare beholder den motoriserte saken.. blir jo nesten sjult til tider.. :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by RiZLa Hei.. Hva koster denne antennen, og hvem importerer disse til landet? Vi selger disse for 430,- ...og "vi" i denne sammenhengen er da http://www.bilradiospes.no ;) Originally posted by RiZLa Hvor kan den monteres med best hell med tanke på mottak? Høyest mulig.... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Shyggen Tenker du kan få kjøpt den av han jeg ;) Better believe it :D Originally posted by Shyggen Ja, den så ut som et sexleketøy for kjærringer den dær :D morsom liten sak :D LMAO...du har nok rett i det :D Originally posted by Shyggen Hmm, kanshe jeg bare beholder den motoriserte saken.. blir jo nesten sjult til tider.. :D Joa...men det blir litt vel mye fjærnstyrtbil-look med el-teleskop antenne spørr du meg...spesielt på en sånn bil som du har :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg