Boltn! Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg kunne tenkt meg litt mere lyd av min 2000 mod. CLK 200 kompressor, men disse bilene er ikke lette å finne rimelige eksosanlegg til. Tenkte å bytte bakpotte til noe som gir litt penere lyd, men de billigste jeg har funnet ligger på rundt 7-8 tusen. Syntes det er litt mye for ei bakpotte. Så jeg lurer på om noen vet hvor det finnes noe rimeligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg vet ikke om du bare har sett her i norge (fks mekonomen etc). Men sjekk i utlandet og, frakt og sånt koster jo men det pleier å bli billigere. Hvis ikke så kan du jo prøve å finne noen '' fine '' brukte? Lykke til uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boltn! Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Har kun sett på nettet, har ikke vert hos noen forhandlere her i Tomsø, men må vell kansje høre litt rundt. Har tenkt tanken å få laget noe fra scrats, men vil helst ha noe som er lovelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sitroniste Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 ser at dette er en gammel tråd, men uansett, fant du en rimelig potte som gir litt bedre lyd? kunne tenke meg det samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg