Hokkan Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg kan få en Bmw 518i 1994 modell billig, bilen er strøken. Det er automat-gir =/ Men ihvertfall er dette en bra bil? Er det kul styling til den? Og hva ligger prisen på den? Siter Hokkan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Den burde du få billig:) For å få solgt en 518i med automat i tilegg er ikke lett. Vær obs på at denne er en usedvanlig lite sprek bil med denne kombinasjonen. Ellers er E34 en topp bil, kan bli veldig fete med litt senking+++ får også kompressor til 1,8l som pumper den opp til ca. 190hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Då går jo glipp av det nesten grommeste med BMW, 6'er lyden. 518 er 4'er.. :( Men utrolig comfy bil å kjøre, kjøregleden er på topp dog noe redusert med så liten motor. Det er en TUNG bil , tross alt. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Må si meg enig i det de andre sier her. 518 med automat er en "nødløsning". Jeg har kjørt E34 med M20 motoren på 129 hk og automat og jeg syntes det var en vits. Tør ikke å tenkte på hvordan en 518 føles da. Tenk på at biler med automat ofte føles enda daffere enn de egentlig er pga den "myke" koblingen mellom motor og drivverk. Men er det en cruisebil for rolig bruk du ser etter er nok dette ypperlig. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg