yosi4 Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 sendte deg pm :) synd du kræsja da altid like kjipt føler med deg gitt :( Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Her er noen bilder jeg har tatt med tlf etter toppaknings skifte: Var på kjøretur til Rauland her om dagen! :) Fra samme turen: Stod parkert ute: http://i1234.photobucket.com/albums/ff413/glennern91/07122011238.jpg Nyvaska: Runda 370.000Km: Skal prøve å huske å ta nye bilder til helga! Den står på ett verkstedet. Skal hente komplette proffsota sideruter i helga. Blir spennende å få satt dem inn:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Blir bra dette, stå på! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Den har fått på se sotede sideruter:) Veldig dårlige bilder, men dem eneste jeg fikk tatt føre jeg satt bilen inn igjen.. Er ikke så mørke i virkeligheten,dem ble bare sinnsykt mørke på bildet.. Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Rått! blei stilig,mangler bare og senke den nå hehe :P Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Rått! blei stilig,mangler bare og senke den nå hehe :P Skal hente senkesett til den om 14 dager;) Men får ikke senka den føre eu da :p Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 hehe fjærne ligger klare tell deg dem :blunk: Kult att noen gidder og pusse opp en peugeot ikke mange som legger penga i en 406 :pray Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det er bra!! Jeg fatter ikke hvorfor fler gjør det! Kjempe deilige biler! :) Litt usikker på om 40 mm er nok senk egentlig. Veldig spendt på det! ;) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det er bra!! Jeg fatter ikke hvorfor fler gjør det! Kjempe deilige biler! :)Litt usikker på om 40 mm er nok senk egentlig. Veldig spendt på det! ;) vill nok bli mere enn 40mm på din,vill synke litt vill jeg tro hehe :) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 406 er kule biler de :D Bare synd at det er så dyre deler (må fraktes helt fra Frankrike om du skal ha nye) og at de mister verdien så fort :/ Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Satser på at den vil sige endel ja;) Ellers får jeg klippe en runde eller to;) Ja, er jo tøffe biler! Blir bra når min blir ferdig håper jeg! Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Husk å legge ut mye bilder, da blir det så mye mer interessant :) Jeg følger med ihverrtfall ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Nå er jeg møkk lei av å sitte uten bil. Bud/bytte noen? 45443603 er nr.. Helst sms! ;) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 He he såpass;) kjipt og være bil løs ja! Trenger du ikke fjærene da eller:-)? Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 He he såpass;) kjipt og være bil løs ja! Trenger du ikke fjærene da eller:-)? Jojo, nestemann må jo senke den :p blir aldri kvitt den uansett! :) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg