endrefager Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 hei vet ikke helt om dette er riktig plass å komme med dette men prøver,noen som vet hvor lib kommer fra?han eneste som selger det i norge klarer ikke å skaffe flere å jeg finner ikke ut hvor,hvem som lager de,kunne tenkt meg å sendt en mail til produsenten å hørt om det var mulig å få kjøpe to stk. Noen som kan hjelpe meg? Endre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 er nok bare lyd i bilen som kan hjelpe deg der tror jeg desverre mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hvorfor i all verden vil du ha 2 sånne?? Det finne alternativer som er mye bedre...De produseres i kina btw ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 hysj da.tror ikke di er gale for prisen.er vel noe alla dynabel.og det er ikke galt sorry o.t mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hva tenkte du på da?skal ha 4 stk 15" spl subber på 2700 rms i 2 ohm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 LIB kommer utifra samme rullebåndet som Dynabel, Proson osv kommer ifra. Hvis du sammenligner f.eks subber så ser du mange likhetstrekk å lyden er tilnærma lik (syns jeg). Men hvor de blir produsert må du nesten spørre noen andre om :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Men skal du ha en virkelig værsting forsterker.... Så ville jeg gått for denne: B2 AUDO M12 :D Den er vel 15 000watt ("RMS") i 2ohm :) Så skal funke greit den.... Står mer info om den her: http://b2-audio.com/images/B2%20M12%20manual%20rs.pdf Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hva tenkte du på da?skal ha 4 stk 15" spl subber på 2700 rms i 2 ohm 2700w rms pr sub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 står at lydibilen har di 7000.1d på lager mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ja den er 15000 rms i 2 ohm men på 18volt da blir vel den noe helt annet på 14v men vet du prisen på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ja det er per subb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ja det er sant men har snakket med han og han har bare 1 igjen å jeg skal ha to,men ser ut som jeg får finne to andre en plass men er så mye å velge mellom å jeg vil ikke kjøpe noe som jeg ikke blir fornøyd med når det har med krefter å gjøre.skal fylle bilen min som du ser på bilde jeg ha her på profilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ok, hvordan har du tenkt til å hente ut nok strøm til dette?? Har du sjekket utvalget av KRAFTIGE dynamoer til din bil? Hvor mye kan du tenke deg å gi for forsterker(e) som klarer å presse maks ut av subene dine da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Har et budsjett på 40tusen til subb å monoblokker.skal ha seks batteri(gel)å dynamo blir det nok oxo.har front,bak sett som skal drives av rekord fosgate 10004 som er 4x250w så er i gang.blir oxo 40" flatskjerm i midten så blir knall dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ok, men du er klar over at vi snakker 1500 ampere her eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg