rukji Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hei, driver og leter litt på forum og klør meg veldig i hode hvordan dette skal gjøres, men vet det er noen ute der som kan hjelpe meg? Jeg skal da sette inn en 2 din spiller i Audi A4 06, Bilde av hvordan det er nå: Hva trenger jeg? må det mye "jalla" arbeid til om man skal gjøre det selv? takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 kan ikke svare på noe av det du lurer på egentlig men har sett folk som har flyttet klimapanelet ned der det nå er oppevaringsrom, slik at det blir plass til 2-din spiller slik du ønsker;) mener å ha sett dette inne på vacn uten å være helt sikker. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rukji Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ja, man må få flytta klimaanlegget ned, Hvordan gjøres dette? vet den må kuttes/slipes inn for og passe? noen guide på dette? må da være noen som har gjort dette før? :):dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg