dragster1 Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Jeg har en -02 406 2.0 hdi hvor parklysene ikke vil av. Jeg har koblet ut tenningslåsen og koblet av lysbryteren,men parklysene lyser fortsatt. Må koble av batteripolen for att lysene skal slukke,å det er ganske tungvindt. Er det noen som har vært borti problemet og kan gi meg ett tips hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Vil vel tro at feilen ligger i BM34, sikringsboksen i motorrommet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragster1 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva er eventuelt galt i sikringsboksen,hva skal jeg etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Det er ikke godt å se noe som helst. Er innvendig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragster1 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Da er sikringsboksen byttet ut,men problemet er der fremdeles. Noe forslag hva det da kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg