Snurre Sprett Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hei hå, Har en 4cyl M10 motor, hvilken girkasser passer på denne? (drit i utvekslinga) Er det mulig å sette på ei fra en 320? eller må eg skifte mellomaksling også da? Det har seg slik at mi gjikk helt til helvete i går, først har rev vert trøblete en god stund, så var eg ute å kjørte i går, skulle forbi en traktore og da funket ikke 2.. så gjikk 2,3,4 bort.. Og da kjørte eg den inngjen på essoen, men før eg parkerte så tok eg knekken på resterende av gira, så nå er det 1 og 2 på den, jevla gøy :( takk for alle hjelpendes svar :) mvh jan are Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 320 kassa passer ikke. Klutch huset er annerledes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg