chevy-g20 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 (endret) Halloen..Da har jeg kjøpt meg en Chevy Astro 4.3V6 Den har 4 blå skinn kaptein stoler..å den er kamelonlakkert Det første som skal gjørest er å montere inn et lanlegg i den.. Så må begge fangerene lakkerest på nytt.. det kommer flere bilder når jeg får den hjem... Endret September 15, 2011 av chevy-g20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 halloen det var lite komentarer å få her da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Tøff den :) Denne så gikk i haugalandet? ligner ihvertfall ;) Noe mer planer enn bare anlegg? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Flere bilder! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 (endret) har ikke lakt noen planer...skal ha andre felger da..for dem som er på bilde er ikke med.. Så skal det monterest nå lys på sidene og inni den.. har dere nå forslag til hva jeg kan gjøre..? Endret September 17, 2011 av chevy-g20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 En annen frontfanger og tatt vekk det greiene på panseret var noe jeg ville gjort.Nå vet jeg ikke hvordan den ser ut bak men der ville jeg satt på en "roll-pan" for å gjøre hekken litt finere. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 kommer flere bilder når jeg får den hjem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 den ser slik ut bak nå..så fangeren må lakkerest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 (endret) bilder av motoren som er en 93 mod 4,3 på 190 hk.. da har jeg hentet en dele astro... disse to settene med felger fulgte med....bare å spøre vist dere trenger deler--? Endret Oktober 23, 2011 av chevy-g20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei fet den der du har en 89mod selv som du ser på bildet mitt.bygger anlegg jeg oxo mangler bare stubber å monoblokker batterier dynamo så er vel jeg i boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 fin astron din også...men ligger ikke denne til salgs nå..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 (endret) her er et nytt bilde av Astron.. har fått byttet vifte reim hjulene så jeg kan bruke orginale reimer.. Endret Oktober 28, 2011 av chevy-g20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg