oledeg Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Først 1 x Audio-System HX-12PHASE subwoofer "2000kr" Denne er brukt i 7 mnd, og ser ut som ny Mosconi AS 200.4 forsterker "4000kr" Denne er brukt i 5 mnd og er i "ny" stand, kommer i orginal boks med bruksannvisninger Pioneer p90rs med p90 deq boks "5500kr" Displayet på spilleren er som nytt, dette ble byttet av forrige eier. På metallet på spilleren er det slitemerker etter den er montert og demontert, men sånn er det på de fleste brukte spillere Deq boksen er i relativt god stand, ettersom jeg kan se ser det ut som det er litt lim eller liknende på ene siden, dette kan du se på vedlagt bilde Dette var det jeg snakket om Jeg har selv brukt disse produktene og grunnen til at dette selges er siden bilen skal byttes ut Det er lov med bud, men skambud vurderes ikke. Ser helst at kjøper henter produktene Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg