CB*Celebration Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by vr6R har en kompis som har tsw venom 7*17 med 205/40... den er lagt inn kanten på fremskjermene å dan er senket ca 100mm skikkelig griselav å ikke noe subbing... innerskjermene slet seg til selv etter kort tid:D Hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 60mm og 17" Venon felgar e ingen prob.. kamerat har det på Golf III VR6.. subber meget sjelden... 215-40/17".... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 det var bra å høre! :cool: gjør de seg på bilen eller? er det 35 inpress på dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by CB*Celebration det var bra å høre! :cool: gjør de seg på bilen eller? er det 35 inpress på dem? tar seg bra ut dei ja ! usikker på ET! trodde eg hadde bilder av den , men finne dei kje nå jaffal! go for it :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Skal selv ha sånne felger, men min er bare senka 35 mm da.. Men har en kammerat som kjører 205 på 17" og der går det greit. Den er senka 60mm evnt ++ men han måte prøve 3 stk felger tror jeg, før det gikk bra, så det spørs hvilke impress felgenedu skal ha, har. Evnt er det jo bare å bredde inerkanten på skjermen visst dem sku ta borti, og det går fint uten å måtte valse og evnt lakke opp igjen... Hiv ut noen bilder da, når kjøpet er avgjort.. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 bildet funker ikke hos meg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by rairai du kan ikke legge ut bilder via pc'en lenger.. må ha en hjemmeside ok...! hva er enklest å bruke for å legge ut bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Prøver igjen :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by CB*Celebration ok...! hva er enklest å bruke for å legge ut bilder? photobucket.com Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Takk for tipset... Får se om det går nå da :) Originally posted by Gou photobucket.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 ta et nytt bedre bilde ;) bilen ser ok ut den :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Gou ta et nytt bedre bilde ;) bilen ser ok ut den :) Bilde funka nå? :) Har satt på de gamle BBS felgene mine igjen nå, til jeg får valsa skjermene. Så får ikke tatt noen nye enda. Har to bilder til som jeg tok i hui og hast da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 ok golf det :) bildene funka ja.. men den trenge en polering ser det ut som ;) ska te svigerfar i dag på verkstedet å ta polering å interiør rens..... blir fint ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Fin bil det! GT? Hva slags merke har du på senkesettet? Er det 60/60 eller 60/40, virka litt høyere bak serù... og det så bra ut!:D Lakke fangerene eller? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Gou ok golf det :) bildene funka ja.. men den trenge en polering ser det ut som ;) ska te svigerfar i dag på verkstedet å ta polering å interiør rens..... blir fint ;) Hehe, litt skitten på bildet. Masse polen som var kommet på bilen over natta osv. hadde det travelt når jeg tok bildene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg