HP-Invent Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Jeg har merker den siste uken at spess ved motorbrems at det kommer akkurat lik lyd som at det skulle være noe drit inne i vifta til varmeapparatet, men det er ikke på og jeg har sjekket at det ikke kommer fra det. Noen som vet hva det kan være? Altså lyden kommer framme i fra og jeg klarer ikke å lokalisere den helt. Kan det være feil motorolje da jeg har akkurat etterfylt litt, var en ukes tid etter jeg fylte lyden kom. Eller kan det eventuelt være at det er lite gearolje Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Det er bare så utrolig mye lettere å hjelpe folk om de skriver hva slags bil det er snakk om.. :rolleyes: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Dette er jobb og herpebilen min, en Opel Kadett 1,8i, siste modell... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Ikke noen som kan hjelpe? Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Tror jeg har funnet feilen... Ruste motoren når jeg sto foran å kikket ned i motoren. Var bare et beslag som holdt på plass dynamoen som var litt løst, slik at det laget lyd ved spessiele turtall... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg