chevy-g20 Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Halloen... jeg vurderer å kjøpe meg en 71 mod Volvo 164 med ratt automat... Er det mye som må gjørest for å bygge den om til vanlig manuelo giret..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thechingchongchang Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 (endret) Hello. Jeg bygde om en '72 E fra automat (gulvspak) til manuel. Det største utfordringen var å sette inn clutch pedal. Det er helt nødvendig at du skaffer deg komplett pedal-sett fra en manuel bil og bruker dette. Endret November 29, 2011 av Thechingchongchang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMS Skrevet Juli 3, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2020 Hvorfor i all verden bruke tid og penger på å bygge den om fra original til u-original??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg