kotox Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 (endret) Min audi 100 1994 mod 2,6 V6 starter tregt...Kan vri nøkkelen lenge, starteren går, men "Tenner" ikke. Så kan jeg slippe, vente 2sek, og prøve igjen, da starter den stort sett med en gang... Prøve bytte bensinfilter i morra, fikk høre dette kunne gjøre susen. mulig bensinpumpa og, men den virker helt fin og igrunn, ingen ulyder eller noe... Kan pluggene og spille inn på dette? Kan legge til at det er utført diagnosetest på motoren i dag hos verksted, og null feil kom opp. Endret September 1, 2011 av kotox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Pluggene burde byttes med 12mnd intervall, og er det lenge siden de ble byttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Ja, det er nok snakk om et par år, minst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Men sier ikke at det er det som skaper problemer, men Murphy's Lov sier "Alt som kan gå galt, vil gå galt", så like greit å være på den sikre siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Ja du sier noe! Har idag fått nytt bensinfilter, så skal bytte det først, og hjelper ikke det, så blir det nye plugger. Blir nye plugger uansett forsåvidt :) Hvilke plugger kan jeg bruke egentlig på min V6, uten at det koster skjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 (endret) ABC-motoren du har? 150HK? Da kan jeg anbefale NGK V-Line 24 EDIT: (Delenr.: BKUR6ET-10) De koster litt da :) Trenger du mer info: SW 16,0, utv.gjenger 14,0 mm, Gjengelengde 19 mm, fast SAE-tilkobling, radioanlegg 5,2 mm, nikkel-mellomelektrode, 3-jordingselektroder, støydemping, 1 kOhm, med flattetningssete Endret September 2, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Ja abc, 150hk. 2,6 V6 :) Takker for info, men hva koster disse da ca? Fått råd om noen her til rundt 80kr styykket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 NGK'ene koster rundt 100lappen tenker jeg :) Varierer fra butikk til butikk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg