stratus2,5v6 Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 trenger nye ledninger til stratusen min.. og trenger tips til hvor de kan kjøpes billig, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratus2,5v6 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 jeg trenger de helst i morgen.. så er det noen andre enn merkeforhandler som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Edit: Bare glem det.. Hadde ikke på Meko. Da må du nok hørre med Hellanor eller Chrysler merkeverksted ja ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratus2,5v6 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 ok.. :( men hva kan de koste der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Du kan prøve amcarsenteret mariero auto i stavanger. Vet ikke hva de koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratus2,5v6 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 okey, skal høre der. takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratus2,5v6 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 amerikanske bildeler AS hadde til 450 kr :) 3 dager levering da men.. bedre enn å vente 2 dager hos mariero auto der de koster 2300kr+. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big Chief Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Kjøpte mine fra Bluesmobile på fauske, betalte litt over 800 kr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg