dino_dino Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hei. Ny her, men håper noen kan hjelpe meg..... Trenger ny bil, går å ser på 2011 modeler, 5 års garanti er noe jeg kan tenke meg. Men, hvilken bil???? Har kjørt MB og andre tyskere før, så det må bli tysk bil. Ser på en 2011 demo MB 220TCDI mot en BMW 2011 520DAT. Jo, jeg vet at dette er MB linken, men jeg trenger hjelp....tips. Hvilken av dem er den som gir mest comfort på lange turer? Holder MB seg bedre i pris en BMW? Takk for hjelp. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Tror det blir relativt hipp som happ både med komfort og annenhåndsverdi. Det avhenger mer av hvilket utstyrsnivå du velger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dino_dino Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hmm....Ja, det er nok det. Men, er BMW nå blit et hakk bedre en MB? De gir jo opp til 200 000km garanti? Eller er det mer en gimik??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 For å si det slik: MB E klasse (W212) er så bra at verkstedene er bekymret. Om det samme er tilfellet hos konkurrenten vet jeg ikke. Skal du ha bilen lenge (over 5år)bør du kanskje unngå luftfjæring, tror de systemene sliter litt med de store tempraturvariasjonene her i nord. Gummibelger i -25C er en utfordring Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dino_dino Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 LOL Ok, jeg gir meg. MB W212 er en meget bra bil. Ser på en demo fra de to nå, 2011, lik pris, men mer utstyr på MB, men også da mer kjørte km. 20000 vs 5000 på BMW`n....hmmm....mer utstyr, mer km....vs lavere km.....hmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg