hatch Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Innimellom i det jeg kjører igang, enten fremover eller bakover så kommer det en dunkelyd. I og med at det er så skjeldent det kommer er det litt vanskelig å konkludere med hvor det kommer ifra, men innbiller meg at det kommer ifra forstillinga ett sted. Innbiller meg også at det bare kommer idet jeg har litt sving på hjula. Er bare ett dunk, aldri flere. Skjønner at dette kan være litt vanskelig å svare på, men er det noen som har vært borti noe lignende? Evnt har noen ide om hva det kan være? :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 defekte domlagre? evt foringer i forstilling, bærekuler f.eks :P jekk opp. og finn et brytejern eller lignende, og prøv og bend og bryt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Kan det være at det kommer ifra drivknuten? La merke til isted at den innerste lille klemma på drivknutemansjetten på misstenklig vis har blitt borte:P Kan det ha kommet noe rusk inn der, som kan foresake slike lyder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 evnt hva med om det er defekte foringer på stabstaget? Er litt usikker på om de er defekte, men kan det isåfall være grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l_man Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Det er et slags kjapt og konkret dunk? Har hatt samme problemet med min golf, etter myyye spekulasjoner så viste det seg og være drivknuten:) tennene på drivakselen som neeeesten griper over inni knuten, så når du slepper biln fram eller bak så DONK:) Håper du finner ut av det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Stemmer. Også er det bare innimellom. Så vanskelig å høre hvor det egentlig kommer ifra siden jeg aldri er forberedt. Hmm kan sjekke dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg