Royas Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Da jeg har fått en "durelyd" bak,funderer jeg på at jeg må bytte hjullageret bak på ene siden.. Noen som vet om det er mye arbeid? Bytta på fruens Micra,da kom det en hel del med nye hjulbolter og greier, tok jo bare en liten halvtime. Er det slik på X-Trail,eller kommer lageret løst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 vett far min skifta begge bak på bilen tok vell et par timar max de verste med x-trial er fastrusta deler , viss du må av med kaliperen så må du ver ganske forsiktig hverfall brakk vell 3 av 8 boltene som holder bremsekaliperene fast , tåler ikke ein dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Noen som har gjort dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjarspj Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Du har vel allerede skifta, men min erfaring var at hylsene til gummiforingene var fastrusta til boltene. Måtte løsne staget i "feil ende". Ellers er det vel å nevne for andre at lageret kjem i "laust", og må skiftes i hydraulisk presse, om ikkje meir avansert utstyr finnes. Vanskelig å få ut låseringen til lagra på grunn av rust, (men det er jo ny i pakken). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg