92anders Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Men greia er at jeg FÅR felger, mot litt hjelp i form av gressklipping, maling og div. Svigers har tømmerbil, så han har en avtale med et dekk-og felg firma så da tar han det gjennom der så blir de mye billigere :) og da fikk jeg 6 nettsider å velge felger fra. De hadde ikke Inter Action på noen av de, og de var generelt dårlig utvalg til Golf 3. Men fant Larzon Figaro 7x17 sølv m/polert kant. Den var ikke tilgjengelig i 16", ellers så hadde jeg tatt det. Alt annet av 16" var bare søppel, så da blir det det. Skal ikke ha sånn overdreven senk, må ta hensyn til bilen i forhold til veia osv :p har ødelagt et senkesett før pga dårlig veier. Får se hvor mye det blir når jeg får felga. Men skal hvertfall ha så bua går helt likt med hjulet, hvis ikke litt til. :) har lyst på Inter Action 7x17 felgpakka fra P&R :) Men felga blir i boks bare jeg får gjort litt arbeid først :) får se når, ekke sikker.. Kommer an på været :p Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 fikk igjen på skatten så bestilt enda mere stereo, for tamt med 1 ti tommer vil over 140 DB :P Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 idag kom det 2 nye 10 tommere i kasse =) passa ypperlig ettersom skattepengene kom også Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvordan skrudde du fast depo tåkelyset? skjønner ikke en dritt med de "klipsa" og de skruene som følger med. virker som om ikke skruene passer til "klipset". Hadde du giddi å lasta opp et bilde? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 brukte orginale klipsene jeg... ikke de som var med men orginale fra møller =) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 delenr: N90518301 på klipsene delenr: N0139761 på skruene delenr: N0116644 på skivene Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 før: etter: må virkelig si bilen har forandret seg LITT siden jeg henta den for ca 1 år siden Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Likte felga dine VELDIG godt :) Slepp den helt til bunn :) Skam lav variant er så tøft :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Likte felga dine VELDIG godt :) Slepp den helt til bunn :) Skam lav variant er så tøft :) hadde det vært litt bedre veier her oppe skulle jeg sluppet den ned enda mer, slår oppi med bunnpanna sånn den er nå om jeg ikke passer på Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Trur jeg faktisk har helt like felger som deg:) Har 15" felger med noen ballongdekk. Men var relativt billig, så kunne ikke motstå det. Hehe. Heter felgene dine noe med inter action? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Trur jeg faktisk har helt like felger som deg:) Har 15" felger med noen ballongdekk. Men var relativt billig, så kunne ikke motstå det. Hehe. Heter felgene dine noe med inter action? heter Interaction ja, har 7x16 med Dunlop 195/40-16. gir bittelitt strekk Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 ja da har jaggu golfen gått rundt, starta på null når den bikka 300.000 Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 starta den på null i gjenn?:O ikke lenge før min gjør det samma da hehe Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 starta den på null i gjenn?:O ikke lenge før min gjør det samma da hehe starta på null igjen ja.. la ikke merke til det før den sto på 3 km, skulle tatt bilde på null men ikke alltid like lett... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 bytta regreim igår på møllerverksted, idag nektet den plutselig å starte. parkerte bilen å da jeg skulle starte den kunne jeg bare stå å kinne og kinne uten at noe skjedde. så da blei det bilberging å rett tilbake på verkstedet Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg