ventoTD Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 jeg har ikkeno å klage på dem i det hele tatt.... veldig fornøyd, eneste skulle vært LITT mørkere sprederene.... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Fint! Kjærkommen kommentar for en helvetes usikker kar! Takk. Bestiller disse med en gang. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 gjør det du.. håper du blir like fornøyd som meg da... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 (endret) flaks i uflaks idag, clutchwire røk rett av, men heldigvis like ved et bilverksted så var bare å dytte den... venter på ny wire fra oslo som kommer med varetaxi inatt til fåvang.... å det helvetes inkompetente verkstedet klarte å sette på feil clutchwire så kom ikke lenger enn til dovre, så nå står bilen på nytt verksted... ARGH!!!!!!! Endret Juni 12, 2012 av ventoTD Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hvor lang tid tok det fra du bestilte senk og spredere til du fikk det fra P&R? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 senk ble sendt dagen etter jeg bestilte, spredere blei sendt som samlesending med flere deler så der var det noe venting pga ikke var på lager... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 pluss at mr sandberg har vært på bugrun så kan være derfor det er litt forsinket åsså Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Pratet med Håkon ja, han sa de vanligvis får inn senk på ons/torsdager, og blir sendt ut samme dag. Blir det sendt ut i morra, kan jeg å ha flaks å få til lørdag da jeg skal bytte bremser osv da, ellers må jeg vente med det til neste uke igjen. Men takk for svar! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 skal nok gå greit å ha det på lørdag da ja.... om ikke blir noe forsinkelse i forbindelse med posten.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Fått leveringsordre fra PR nå. Den ble sendt ut igår, så satser på å få den imorra. Da får du ta en titt på tråden min over helga ;) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 bare spore pakke på posten.no det da... ja skal følge med over helga jeg vettu =) endelig er bilen min iorden igjen å, etter et type useriøst verksted, men dem rydda opp etter seg å betalte faktisk egenandelen på berginga av bilen... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Gjør det a :) Sporte pakka nå, den er ankommet mitt lokale postkontor! :) så da blir det å hente det etter jobb.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 bare sette igang montering tvert da.... :p Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Må ha meg noen mindre felger først. Har kanskje noe mindre på lur :) satser på det.. Driver å hører litt rundt. Hjula mine er jo 18 nå.. Og det er 2.5 fra bua og til det høyste punktet på dekket, så det kommer til å subbe noe jævlig :p Håper på å finne 15" eller 16" som jeg kan bruke til jeg får de nye felga :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 jeg for min del ville ikke gått for større enn 16" med senk, men det er min smak =) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg