John Kr Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Hei Jeg er ny på dette Forum... Jeg har anskaffet meg en helt ny 207 og har bestilt time for montering av elektrisk motorvarmer. Er det noen av dere som har fått gjort dette og hvor har dere plassert minikontakten i fronten på bilen? Var det komplisert å få selve blokkvareren på plass? John Kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Motortype? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 1.4 hdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Litt usikker i farten men tror det er som på 1.6 hdi. Dra ut en låsesplint, ta ut en plastplugg og sette varmeren inn. Så er det på med låsesplinten. Må jo seff tappe/fylle kjølevæske, men det verdens enkleste motor å montere el varmer på. Kontakta bruker vi å montere på venstre hjørne på fangeren foran Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Takker for svaret, håper det blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet August 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Da er motorvarmeren montert og minikontakten ble satt i grillen i stedet for å lage hull i støtfanger/skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg