corrado_G60 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 4stk 7,5(215)/16/40 felger selges m/dekk. Ett av dekkene er punktert, men de tre andre er det bra spor i. Innpress: ET35 Boltsirkel: 4x100 Prisantydning: 3000-3500 eller bud! For bilder, info og bud send mail til anokleby@broadpark.no eller ta kontakt via forumet ;) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Kunne du ikke bare lagt ut bilder slik at alle som evt. er interrisert kan se dem så de slipper å sende mail bare for å se dem.. Er Forresten interrisert, må bare se dem først. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 går det i hele tatt ann og legge ut bilder her da? finner ikke noe "attach file" eller lignende. hvis du vil ha bilder så gi meg mailen din da, så sender jeg et par :) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Send bildene til meg: kwilh98@hotmail.com så kan jeg legge dem ut for deg :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Slenger dem ut Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg