Audi_A6 Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Jeg eier en Audi A6 2.0 TDI. Noen ganger (en gang i uka eller så), motorens turtall går av seg selv til 1500rpm uten grunn. Girkassen er 7 trinns auto. Dette kan ta 10-20 min før den blir normal igjen. Når du bremser og bremse ned å nesten stopper opp, synker motorturtallet til 1000 (ikke 900 som er det normale turtall). Noen ide hva som er galt? Ser det er mange andre i bland annet USA som har dette problemet? Jeg har hatt bilen på Audi 2 ganger tidligere men feilen er aldri der når jeg leverer bilen og dem finner ikke noen feilmeldinger. Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Jeg har ikke hatt samme feilen. Men noe som likner. Løsningen var å Møller la inn softwaren til motoren på nytt. Hvis det finnes en oppdatering er jo det det beste. For problemer som kommer og går er det mange ganger softwaren i bilen som ikke helt spiller på lag. Hvis motor lampen ikke lyser. ville jeg prøvd en oppdatering. Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg