aase93 Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg har vært så flink å fått stumpa røyken i taket på min vw bora. Vet noen om hvor jeg kan få trekket nytt tak og hvor mye det vil koste? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Vennligst plasser framtidige trådar i riktig subforum. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Hei! Har du funnet utav det? Jeg vil ha svart tak trekk i bilen, istedenfor det lyse stoffet. Samt ta alle A-stolpene osv.. Sånn at hele bilen er knall svart inni :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrsstua Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Eg har alt svart inne min bora:) lett sak å fikse :) Du tar ned solsjermer, lys, håntak. dra av dørpakninger, napp av alle stolpene. da skall det bare være til å legge sete ryggen på framsetene helt ned å lirke taktrekke ut bagasjerommet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg