Vinjo Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Hei Vifta til varmeapparatet går kun på full fart. Er det motstanden til vameapparatet som har røket? Noen som vet hvor jeg finner/kommer til den på enkleste måte? Jeg har ikke noen håndbok/verkstedhåndbok På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinjo Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Hei Etter en del Googling, så fant jeg svaret på spørsmålet mitt. Og det viste seg at det var motstandern som var røket. For andre som vil vite hvor motstandern befinner seg, den befinner seg på torpedoveggen i motorrommet, på pasasjersiden. Veldig enkelt å ta den ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebo Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Akkurat det problemet jeg så etter! Hvordan ser den ut? På forhånd takk!! Prøvde først å skifte panel fra delebil. Akkurat det samme. Satte mitt i delebil,der virket det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg