Bellator Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Hei, Jeg kjøpte nylig en bil med 12 måneders garanti. Før jeg kjøpte bilen la jeg merke til at det var rust på metallskiven som bremseklossen og hjulene er festet på (usikker på hva delen heter). Jeg kommenterte dette til selger, men fikk beskjed at dette var vanlig og til å forvente. Nå som jeg har hatt bilen i 1 måned så har noe av rusten blitt slitt bort av bremsingen, men det er fortsatt en del igjen. Det plager meg litt at det er rust der og over tid vil nok det bli verre. Mitt spørsmål er følgende; kan jeg nå etter kjøp gå tilbake til forhandler å kreve det rettet som en garanti sak, eller er det slik som selger sa noe jeg må fovente oppstår. Bilen er forøvrig ikke mer enn 2 1/2 år. Setter pris på tilbakemeldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Bremseskiven heter det, og det er helt normalt at denne får litt rust på seg. Dette kommer du nok ikke langt med mht garanti etc.Husk også på at dette er en slitedel. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellator Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Ok, takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg