Night_wolf_x Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Er det noen som kan fortelle meg forskjellen på disse to typene Lancer, bortsett fra at den ene er en Evo. Ser bare at disse går om en an med samme årsmodeller, så hva er forskjell? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Vell.. Den øverste bilen er en Evo 1 eller 2.. Den nederste er IKKE en Lancer, men en Galant.. Der har du forskjellen.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Vell.. Den øverste bilen er en Evo 1 eller 2..Den nederste er IKKE en Lancer, men en Galant.. Der har du forskjellen.. Feil.. Den øverste er Lancer (dette bildet er en EVO,ja) generasjon 6, prod. 91-95, den nederste er generasjon 5 prod 88-91. Var vel annet understell og slikt på den nyeste, og noen andre motorer, men dette tør jeg ikke garantere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 (endret) Hmmm. Aldri sett en Lancer med det karrosseriet med en slik framfanger, grill, soltak og vinge før, men la gå. Edit: Det er kanskje ikke soltak jeg ser. Litt møkkete brilleglass her.. Endret Juli 23, 2011 av Oekern Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg