RSCoz Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Kjøpte til 95mod civic HB, mulig dem passer på noen andre modeller, men jeg er ikke sikker. Jamex 60/40mm sett, med tuv papirer. kun montert på bil. Selges 700,-? Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Vist du disse passer på min Honda Civic Coupe 95 modell så vil jeg muligens ha dem :) Hvordan finner vi ut dette ?? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Det skal gå om hverandre.. Er samme hjuloppheng.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas1=) Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 hmm... Det var ikke en noen dum pris... Det begynner vell å bli på tide å få senka den å nå:D Siter *Honda Civic 1994* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 hvordan blir det med camberen på en hjulstillings kontroll med dette senkesettet da? har litt problemer med dette med det senkesettet jeg har på civicen nå. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 600kr +porto :) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 LSI Coupe: dem skal passe dem. 600 +porto så er dem dine Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Får se etter helga....... Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg