Yoshii Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Heisan, må bare beklage litt dårlig tittel var ikke helt sikker på åssen jeg skulle forklare det, men problemet er at spillern (kenwood kvt526dvd) skrur seg bare plutslig av hvis jeg har på park/normal lys altså når jeg bruker brytern, skjer ikke når brytern ikke er på det er ikke alltid det skjer, men av og til når jeg bruker fjernlys, strømmen forsvinner bare litt også er den tilbake igjen altså spillern skrur seg av og på. noen ganger forsvinner den helt så jeg må skru brytern av og på. noen som har peiling på hva som kan være feil. og hvordan det eventuelt kan løses? om dere ikke skjønner så vær så snill og spør om hva dere ikke skjønner. På forhånd Takk Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 du har brukt riktig styrestrøm til spilleren da? Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg