BNCASC Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 For å være oppriktig så er kanskje ikke en Laguna fra 2001-2005 det tryggeste kjøpet. Man kan jo lese side opp og ned om hvor mange feil som dukker opp på Laguna fra denne tidsepoken. Spørsmålet mitt er da: hva om man kjøper et eksemplar hvor alle servicer er fulgt, og alle feil som måtte ha dukket opp er fikset? Er dette da et trygt bilkjøp fordi man kan tenke seg at de fleste feilene allerede er luket bort? Eller er delene som settes inn på service/reparasjon like dårlige som de fabrikken brukte den gang bilen ble laget, slik at man får en bil med en endeløs rekke problemer som dukker opp igjen&igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filibompa Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ikke kan jeg svare, men jeg er interessert i akkurat det samme og håper derfor noen kan hjelpe når tråden nå er vekket til live igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owen 76 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 hei.har en laguna 96 mod,2.0rxe med 139hk,,lurer på hvorfor den ligger å går på tomgangen?å lurer å på om luftmengdemåleren kan passe ifra en 1.8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdi benz Skrevet Oktober 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 ha selv en laguna 01 mod. har hatt den i snart 4 år og er veldig fornøyd med bilen, har ikke hatt noe store problemer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg