Chrispolo Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hei Jeg er helt ny i dette forumet så om det er en trånd med dette problemet allerede har jeg desverre ikke funnet det. Det som er problemet med min 2001 Polo 6n er at når jeg skal enten sette den i 1 eller revers så kommer det av og til en ulyd, en lyd som kan minnes om at giret ikke er satt skikkelig i gir, men det er det. Jeg opplever også av og til at når jeg skal gire i opp i 3 gir, så er det som om giret blir slått på plass, en lyd som ikke er den kjekkeste å høre :( Jeg har ikke en fjerneste anelse om hva dette kan være. Jeg har ikke noe form for mekanisk innsikt i motor på noen måte, så jeg håper en tråd her inne kan hjelpe meg før jeg evnt må får den på verksted. Nå er det heldigvis fortsatt 3mnd på garantien til motor og drivverk:) Håper noen har noen forslag på hva dette kan være, på forhånd; mange takk for hjelpen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrike Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Sant skal sies at polo kassene ikke er av de sterkeste, og har ofte lekasjer, kanskje ta en titt etter det? Synes det høres ut som at den er kjørt tom for gir olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik92 Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 hadde en 98 modell polo for et halvt årsiden, den skrapte mye i revers, brydde meg ikke for dette er en typisk sykdom på disse kassene, som sagt ja det e dårlige kasser, lekker ofte fra simmerringen på skiftakselen, lett å skifte. Var eg deg ville eg tatt den til et verksted der de sjekker oljen på kassen tar 2 minutterå sjekke :P Kan ikke huske eg opplevde ulyd i 1.gir, ville uansett fått den på et verksted så de kan høre ulyden din. -Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg