SinGTurbo Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Har en 92 modell med en gåen drivaksel.. Passer alle drivaksler fra andre modeller eller er det noe forskjell på noen? Har en 85 modell stående med ekstra drivaksel som jeg kan ta ifra i tilfelle... Takker for svar.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 det kommer ann på hva slags diff du har fra før av. asd og lsd differ er som regel breiere enn en vanlig 2 liter diff. men hvis det er fra og til en 2 liter, så burde det gå helt flott :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Er 2 liter begge bilene så da får man satse på at det går greit. Har iallefall ikke hatt noe problem på tidligere biler at ikke de har passet. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Noen som vet om jeg får av klokka og drivakslene ved bare å skru løs klokken og skru opp mutteren på hvert hjul? Lettere å flytte hele greia over istedenfor å skru av og på drivaksel.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 ingen problem det. diffen sitter i 5 skruer pluss de seks til mellomakslingen. kan være det lønner seg å skru ut en skrue på hver bærearm og. :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Noen tips for å få av en drivaksel hvor den ene bolten som sitter igjen har runda seg? Må vel nesten borre den ut i tilfelle? Ellers så blir det vel bare å bytte ut hele klokka og drivaksel® Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 jeg ville brukt dremel til å kutte og eller pusse av mutteren på stikkakslingen, selvom det vil ta lang tid, så slipper du å ødelegge gjengene. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Om jeg ødelegger akslingen er ikke det nøye for den er knekt i to uansett :P Problemet er at bolten sitter fremdeles skrudd inn i gjengene på klokka.. Har kappet av hode av bolten.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Bore hull i skruen, og prøve å få den ut, eller bytte hele det navet som sitter inn i diffen. litt usikker på hvordan det gjøres, men det skal være mulig. eller gi f og bare ha 5 bolter og håpe at det holder. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Tror det blir til at jeg bare bytter ut hele klokka med en annen klokka med 2 drivaksler på så får en det i orden.. Må i tilfelle ha ut den andre drivakslen som sitter i klokka før jeg kan sette i noe ny der, men finner vel ut av det etterhvert. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Vil det holde med å bare kjøre på 5 bolter? Er vel ganske stor belastning.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Denne tråden kan stenges nå. Har fått ordnet og fått svar på det jeg ønsket. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg